Z początkiem czerwca firma LG Electronics uruchomiła program lojalnościowy pod nazwą Liga Graczy. Program jest stworzony z myślą o firmach instalacyjnych i wykonawczych z branży klimatyzacyjnej.
Program wspiera aktywnych zakupowo klientów LG i oparty jest na prostym mechanizmie. Uczestnicy programu rejestrują swoje zakupy urządzeń klimatyzacyjnych LG na stronie internetowej programu www.ligagraczy.lge.pl, zbierają punkty, które następnie wymieniają na nagrody.
Nazwa programu, Liga Graczy, słusznie sugeruje sportowe emocje, gdyż daje szanse właśnie tym najbardziej aktywnym klientom. Uczestnicy programu, w zależności od swojej aktywności zakupowej, przydzieleni są do jednej z czterech lig: platynowej, złotej, srebrnej czy brązowej. Im lepsza liga tym lepsze warunki uczestnictwa w programie. Ligi są dynamiczne, zmieniają się co miesiąc i, tym samym, każdy klient ma szansę na atrakcyjne miejsce w lidze i lepsze nagrody. Program cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. „Z prawdziwą satysfakcją obserwujemy, jak grupa uczestników programu rośnie każdego dnia” skomentowała Tatiana Sobańska, Product Marketing Manager, „Dbamy o to, by program był dynamiczny i atrakcyjny. Jednym ze sposobów jest wprowadzanie krótkich, sezonowych promocji dostępnych tylko dla graczy w naszej lidze, ale mamy jeszcze kilka ciekawych pomysłów w zanadrzu.” Program lojalnościowy to kolejne narzędzie mające na celu wsparcie kanału sprzedaży poprzez budowanie trwałych relacji z firmami instalacyjnymi. Przy okazji, jeśli mowa o aktywności LG na rynku instalacyjnym, warto wspomnieć o ponad dwuletniej działalności Akademii Klimatyzacji LG.
LG posiada trzy centra szkoleniowe pod nazwą Akademia Klimatyzacji – w Warszawie, we Wrocławiu i Gdyni. Są to miejsca, których głównym celem jest prowadzenie szkoleń produktowych i branżowych. Jednak idea Akademii LG rozwija się i z miesiąca na miesiąc przybywa okazji do spotkań i nowych, tematycznych szkoleń. W Akademiach prowadzone są szkolenia nie tylko LG, ale także spotkania branżowe organizowane przy współpracy z innymi producentami czy uczelniami technicznymi. Ostatnim hitem są niewątpliwie specjalistyczne szkolenia kończące się certyfikacją (tzw. Zielona Karta).
Akademia Klimatyzacji to również miejsce spotkań o nieformalnym charakterze. Na stałe do kalendarza Akademii weszły wtorkowe śniadania biznesowe, które odbywają się w każdy pierwszy wtorek miesiąca i są okazją do spotkania przy porannej kawie i przekąsce.
Wszystkie te wydarzenia komunikowane są na stronie www.akademiaklimatyzacji.lge.pl – można tam na bieżąco sprawdzić aktualny harmonogram spotkań a także zapisać się na wybrane szkolenie. Harmonogram szkoleń na sezon jesień 2012/zima 2013 zostanie opublikowany pod koniec sierpnia. Firma LG współpracuje ze wszystkimi graczami rynku HVAC wierząc, że tylko trwałe relacje oparte o lojalność i uczciwe reguły gry przynoszą korzyści dla wszystkich stron. Dlatego każde z podejmowanych działań prowadzone jest w ścisłej współpracy z dystrybutorami.
|