Reklama
 
 
 
Pasja, profesjonalizm, wsparcie Email
Ocena użytkowników: / 3
SłabyŚwietny 
Data dodania: 25.05.2015

 

Artur Banasiak

 

 

Na łamach naszego czasopisma nie było dotąd zbyt wielu informacji na temat firmy Aircon, czy też marki MDV. 

 

Artur Banasiak: Staraliśmy się prezentować nasze produkty w różnych przeglądach, sami o sobie wypowiadaliśmy się mało. Stawialiśmy na marketing bezpośredni i relacje z klientami. Począwszy od tego roku planujemy szersze „otwarcie na świat” i prezentację naszej firmy, produktów oraz usług. 

 

 

Skąd ta zmiana?

 

AB: Mamy wiele do powiedzenia. Aircon istnieje na rynku już 15 lat, więc postanowiliśmy przybliżyć fi rmę, jej strategię, misję i dokonania wszystkim uczestnikom branży HVAC. W tym roku będzie nas więcej na łamach branżowych czasopism, czy też w ogólnie pojętych mediach.

 

 

Jak podsumowałby Pan te 15 lat?

 

AB: Niewątpliwie największym sukcesem firmy Aircon jest rozpoznawalność marki MDV i zadowolenie użytkowników naszych urządzeń. To my wprowadziliśmy ją na polski rynek i udowodniliśmy, że jest dla niej miejsce. Dowodem na rosnące zaufanie dla produktów MDV jest ich coraz większa sprzedaż i już dziś znaczny udział w rynku urządzeń klimatyzacyjnych. Zbudowaliśmy markę MDV, a teraz przyszedł czas na dalszy rozwój. 

 

 

2015 05 20 2

Zmiany w firmie to również rebranding i nowy nasz logotyp

 

 

To znaczy?

 

AB: Aircon to rosnący potencjał biznesowy. To fi rma o ugruntowanej pozycji na rynku polskim, wyłączny importer i generalny przedstawiciel MDV nie tylko w Polsce, ale także w Czechach i Słowacji, o czym mało kto wie. Coraz lepsza kondycja firmy pozwala nam na przeprowadzenie innowacyjnych inwestycji, usprawniających proces sprzedażowy i posprzedażowy. Dlatego też, począwszy od 2015 roku zamierzamy na jeszcze większą skalę wspierać naszych partnerów, głównie poprzez wdrożenie mechanizmów polepszających obsługę klienta i kompleksową obsługę techniczną, logistyczną, marketingową na terenie całego kraju. Skutki tych zmian pozytywnie zaskoczą naszych dotychczasowych i nowych Klientów.

 

 

Na czym ma polegać polepszenie struktury technicznej i logistycznej?

 

AB: Przede wszystkim powiększamy powierzchnię magazynową, by urządzenia były dostępne w każdej chwili, tzn. od ręki. Dużą część magazynów przenosimy do centrum kraju – do Warszawy. Opracowaliśmy też nową procedurę dostaw, dzięki której czas doręczenia urządzenia będzie jeszcze szybszy. Co do techniki – powiększamy personalnie dział techniczny. Planujemy więcej szkoleń technicznych, w dodatku w nowej, dużej sali szkoleniowej w Warszawie, z imponującym warsztatem pokazowym. Magazyn części zamiennych również ulegnie znacznemu powiększeniu. Podsumowując te 2 działy, będzie: szybko, bezproblemowo, merytorycznie oraz kompleksowo.

 

 

2015 05 21 1

Nasza nowa strona www – inna, świeża, przejrzysta, techniczna

 

 

Brzmi ciekawie. Czy to wszystko?

 

AB: Oczywiście, że nie. 2015 rok to dla nas zmiany wizualne, powiązane z rebrandingiem. Nowe logo Aircon wyraża naszą misję i pozycję: nowoczesność, dynamizm, trafność rozwiązań, 100-procentowe zaangażowanie w świat rozwiązań HVAC. To także nowa strona internetowa: inna, świeża, przejrzysta, techniczna. Zapraszam na www.aircon.pl lub www.mdv.com.pl.

 

 

Jakich klientów będziecie chcieli przekonać takimi zmianami?

 

AB: Poruszamy się w obszarze klientów biznesowych, głównie instalatorów i hurtowni branżowych. Wspólnie z nimi opracowujemy projekty, które nie będą sprawiały problemów w użytkowaniu czy instalacji. Dla nich tworzymy kompleksowe rozwiązania, by nie musieli martwić się detalami. Za to nas cenią i przekłada się to na zadowolenie klienta ostatecznego.

 

 

Cena produktów nie wskazuje na wysoką jakość urządzeń?

 

AB: To mylne kojarzenie dwóch elementów, które można korzystnie połączyć, czego jesteśmy najlepszym przykładem. Mamy dobre, bezawaryjne urządzenia. Od 15 lat je promujemy, klienci je kupują, czyli cieszą się one uznaniem. Oczywiście także ze względu na cenę, która jest przystępna. Również na rynku klimatyzacji istnieją klienci o różnych możliwościach fi nansowych. Oni też powinni otrzymywać dobrą jakość, bo to branża techniczna – systemy muszą działać. Można kupić mniejszą zawartość masła w maśle za niższą cenę, ale podobne myślenie nie może dotyczyć klimatyzacji – ona musi działać pewnie przez długi czas, niezależnie od ceny. 

 

 

2015 05 21 2

Dysponujemy wieloma nowościami zarówno w systemach Split, Multi i Office, jak również w VRF, a co ważne, w przystępnej cenie

 

 

Zmiany, o których Pan mówi, są faktycznie dość znaczne. Czy to prawda, że jesteście już częścią innej firmy? Co z Waszą samodzielnością?

 

AB: Aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat dalszego rozwoju fi rmy Aircon, jednakże jesteśmy i będziemy absolutnie samodzielni i niezależni. To się nie zmieni. Mamy własną politykę, własne cele, własną strategię działania. Dalej będziemy promować markę MDV, nie tylko w Polsce, lecz również za granicą. Powiększamy nasze zasoby personalne, stawiamy na specjalistów, mocno inwestujemy – to jest naturalna kolej rzeczy w rozwoju każdej firmy. Organizacją, do jakiej należymy jest HVAC Business Partner – ale to jest platforma branży HVAC, do której każdy może przystąpić.

 

 

Czy firma wprowadziła ostatnio jakieś nowości w ofercie produktowej?

 

AB: Tak wiele nowych urządzeń, zarówno w systemach Split, Multi i Office, jak również w VRF. To warto podkreślić, że notujemy ciągły wzrost zainteresowania właśnie w obszarze urządzeń VRF. W temacie nowości odsyłam jednak do naszych nowych katalogów, nowej strony i Doradców Techniczno-Handlowych.

 

 

Jak krótko zarekomendowałby Pan ofertę Aircon? 

 

AB: Profesjonalne rozwiązania klimatyzacyjne do zastosowań komercyjnych i przemysłowych, w przystępnej cenie. Pasja, profesjonalizm, wsparcie.

 

 

Dziękuję za rozmowę.

 

AB: Ja również dziękuję. I dziękuję naszym Klientom za dotychczasowe 15 lat. Zapraszamy także do wspólnego tworzenia przyszłości.

 
Reklama

POLECAMY WYDANIA SPECJALNE

  • Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2017

  • Pompy ciepła 2015

  • Pompy ciepła 2016

  • Pompy ciepła 2017

  • Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2015

  • Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2016

  • Pompy ciepła 2014

  • Pompy ciepła 2012

  • Pompy ciepła 2013

  • Termografia w podczerwieni 2009

Reklama

Katalog firm chłodnictwo, klimatyzacja, wentylacja

CHŁODNICTWO: Agregaty (chillery) chłodzone powietrzem, Agregaty (chillery) chłodzone wodą, Agregaty absorpcyjne, Agregaty skraplające, Aparatura kontrolno-pomiarowa, Chłodnice, Chłodnictwo w transporcie, Chłodziwa i nośniki ciepła, Czynniki chłodnicze, Dry-coolery, Drzwi chłodnicze (okucia, akcesoria), Elementy rozprężające, Filtry - osuszacze czynnika chłodniczego, Komory chłodnicze i zamrażalnicze, Kontenery chłodnicze, Maszyny do produkcji lodu (płatkarki, kostkarki), Materiały termoizolacyjne, Meble chłodnicze i zamrażalnicze, Monobloki chłodnicze, Odolejacze, separtory, Oleje sprężarkowe, Płyty warstwowe, Pompy cyrkulacyjne, Silniki, Siłowniki, Sprężarki chłodnicze, Tunele mroźnicze (kriogeniczne), Układy i aparatura regulacyjna, zabezpieczająca i nadzorująca, Urządzenia rozmrażające, Wieże chłodnicze, Wyłączniki i przekaźniki czasowe, Wymienniki ciepła (parowacze, skraplacze), Wymienniki płytowe, Zasobniki chłodu, Zawory, Zespoły spręzarkowe, Pozostałe akcesoria, Projektowanie, badania, doradztwo techniczne, certyfikacja.

KLIMATYZACJA i WENTYLACJA: Aparatura kontrolno-pomiarowa, Aparaty grzewczo-wentylacyjne, Centrale klimatyzacyjne monoblokowe, Centrale klimatyzacyjne rooftop, Centrale klimatyzacyjne sekcyjne, Chłodnice/nagrzewnice kanałowe, Czerpnie i wyrzutnie, Filtry powietrza, Kanały wentylacyjne, Klapy ppoż. (oddymiające, odcinające), Klimakonwektory, Klimatyzacja samochodowa, Klimatyzatory kompaktowe (przenośne, okienne), Klimatyzatory split, Klimatytory multi splity, Kolektory słoneczne, Kratki, nawiewniki, dysze, Kurtyny powietrzne, Materiały termoizolacyjne, Nasady kominowe, wywietrzniki, Nawilżacze (parowe, zraszające, ultradźwiękowe, komory zraszania), Oczyszczacze powietrza, Odciągi miejscowe, Okapy kuchenne, Osuszacze powietrza, Pompy ciepła, Pompy cyrkulacyjne, Przepustnice, Rekuperatory i regeneratory do odzysku ciepła, Siłowniki, Stropy, belki chłodząco-grzejące, Systemy Super Multi, Szafy klimatyzacji precyzyjnej, Tłumiki hałasu, Układy i aparatura regulacyjna, zabezpieczająca i nadzorująca, Wentylatory dachowe, Wentylatory oddymiające, przeciwwybuchowe, chemoodporne, Wentylatory osiowe, Wentylatory promieniowe, Wentylatory strumieniowe (oddymiające), Wymienniki gruntowe, Pozostałe akcesoria, Projektowanie, badania, doradztwo techniczne, certyfikacja.

MATERIAŁY, NARZĘDZIA, PRZYRZĄDY, AKCESORIA: Izolacje akustyczne, termiczne, Materiały i przyrządy lutownicze i spawalnicze, Materiały uszczelniające, Narzędzia, Rury, kształtki, akcesoria, Urzadzenia i środki czyszczące, Urządzenia do inspekcji i czyszczenia systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych, Urządzenia do usuwania i napełniania instalacji chłodniczych; recyklingu czynników chłodniczych, Wibroizolacje, Zamocowania i tłumiki drgań.

INNE: Zrzeszenia i organizacje, Oprogramowanie komputerowe, Portale internetowe, Targi, wystawy, szkolenia.